• klantenservice@binnenvaartwinkel.nl
  • 0180-641155 (ma-vrij 08:00 tot 17:00)
  • Gratis verzending vanaf € 50,00
  • Bestelling aan boord bezorgd
  • Eigen vervoer in ARA gebied

Dé beste online winkel voor de scheepvaart!

Waarom nog moeilijk doen als het makkelijk kan? Dé Binnenvaartwinkel.nl heeft namelijk de meest eenvoudige, complete en ruime keuze voor alle artikelen op non food gebied welke gebruikt worden op een binnenvaartschip. Je besteld op het moment dat het jou uitkomt en wordt verrast door wekelijkse en maandelijkse acties en aanbiedingen. Uiteraard zijn ''de jongens van De Binnenvaartwinkel'' altijd bereid om klanten telefonisch te woord te staan of om je in het pand te ontvangen. Stap gerust even binnen want hier is altijd ''ruimte'' voor een klantvriendelijk gesprek en optimale service!

Makkelijk bereikbaar

Ons pand in Hendrik Ido Ambacht is zeer goed te bereiken en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij zijn zeer gemakkelijk te bereiken vanaf de werf het Ambacht en de jachthaven. Onze showroom staat voor iedereen open en er is altijd een vooraad! Van maandag tot en met vrijdag zijn wij geopend van 8:00 uur tot 17:15 uur voor het opgeven en afhalen van bestellingen. 

Kosten & Tijdbesparend

Altijd voorraad betekent dus snelle leveringen. De producten en materialen die de Binnenvaartwinkel aanbiedt zijn geselecteerd op de beste kwaliteit en duurzaamheid. Als extra service op het assortiment kan er na inventarisatie van een schip een standaard bestellijst aangemaakt worden van alle producten die aanwezig zijn aan boord. Dit zorgt er weer voor dat er kosten- en tijdbesparend besteld en geleverd kan worden. Ideaal, want de dagelijkse werkzaamheden aan boord lopen door.

Inzichtelijk

In zekere zin kan de Binnenvaartwinkel dus een stukje management overnemen met de achterliggende gedachte de klant te ontlasten. Op deze wijze wordt de schipper bewust van hetgeen wordt besteld. Dit werkt in de praktijk heel transparant en allemaal digitaal middels een eigen inlog bij de Binnenvaartwinkel. Een account kan ook ingericht worden op bevoegdheid, bijvoorbeeld tussen het management en de inkoper. Dit kan handig zijn wanneer er sprake is van een vloot, rederij of walmanagement. Het scheelt onnodig nakijkwerk, de kosten blijven beperkt en men bespaart ontzettend veel tijd. Dit systeem is super flexibel in te richten en u als klant heeft alles keurig in een overzicht op het gebied van; bestellingen, producthistorie (zoals filters voor een bepaalde motor of een soort verf welke standaard wordt gebruikt) en inventarislijsten. Op ieder moment kan worden meegekeken, verbeterd of aangepast en u heeft altijd een inzicht in de factuurwaarde. 

Snelle leveringen

De bestelperiodes kunnen door de reder of eigenaar met de Binnenvaartwinkel worden afgestemd. Mochten er producten zijn die tussentijds geleverd dienen te worden dan is dit geen enkel probleem. Deze kunnen met ''hoge prioriteit'' in het systeem worden weergegeven en eerder dan de rest van de lopende bestellijst geleverd worden. De chauffeurs van de Binnenvaartwinkel zijn mensen van de vaart en weten waar en hoe de goederen het snelst aan boord geleverd kunnen worden. Ze staan 24 uur per dag, 365 dagen voor u klaar en bezorgen de bestelingen aan boord in Nederland, België en Duitsland.

 

Dé Binnenvaartwinkel, u wilt echt nooit meer anders...